ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2019-2020 навчальний рік

Хореографічна студія “DANCE ART”

Керівник: Журавель Олексій Іванович

1. Вправи для групи 1 (молодша) на координацію. Ізоляція різних частин тіла.

   Завдання 1  Посилання 
   Завдання 2  Посилання 
   Завдання 3  Посилання 
   Завдання 4  Посилання 

2. Вправи для груп 2,3 (середня та випускники) Вправи для хребта.

   Завдання 1  Посилання 
   Завдання 2  Посилання 
   Завдання 3  Посилання 


 3. Вправи для групи 1 — «Екзерсис сучасного танцю».   Посилання  

4. Вправи для групи 2 — «Робота та взаємодія в парі».   Посилання  

5. Вправи для групи 3 — «Тренаж».   Посилання 


6. Вправи для групи 1 — «Коллективно-танцювальні вправи».   Посилання1    Посилання2     Посилання3    Посилання4 

7. Вправи для групи 2 — «Екзерсис класичної хореографії».  Посилання1    Посилання2    Посилання3    Посилання4    Посилання5    Посилання6    Посилання7    Посилання8 

8. Вправи для групи 3 — «Екзерсис сучасного танцю. Крос у просторі».   Посилання1    Посилання2


9. Завдання группа 1. Відпрацювання вивчених рухів композиції «Коло життя».
Завдання група 2. Відпрацювання вивчених зв’язок для випускного формейшену.
Завдання група 3. Відпрацювання рухів композиції «Гра престолів».         За допомогою статті «Розвиток танцю та його структура» проаналізувати структуру композиції.  Посилання 


10. Завдання для групи 1 — Поглиблення танцювальної лексики у стилі афро-джаз.

Ознайомитись (спробувати вивчити) рухи із бродвейської вистави «Король лев».  Посилання  

11. Завдання для груп 2,3 -«Вправи для постави».  Посилання1   Посилання2 

12. Завдання для групи 3 — «Робота з музикою. Ритміка».
Визначити музичний ритм композиції «Гра перстолів». Поділити пісню на музичні квадрати, порахувати їх. Виявити ритмічні малюнки композиції, прополескати їх. Виконати ті ж вправи із самостійно обраною музичною композицією.  Посилання 


13. Завдання для групи 1 — «Повторення рухів. Пригадати рухи композиції «Танцюй!». Звернути увагу на ізоляцію тулубу та чіткість виконання рухів».

14. Завдання для групи 2 — «Відпрацювання рухів. Відпрацювати вивчені танцювальні партії випускного формейшену».

15. Завдання для групи 3 — «Імпровізація. На базі раніше вивчених танцювальних рухів, скласти власну танцювальну зв’язку на чотири музичні квадрати, під самостійно обраний трек. Також бажано використати власні рухи».


16. Завдання для груп 1,2,3 —
«Вправи з акторської майстерності».
Посилання 1 
Посилання 2 
Посилання 3 

17. Завдання для груп 1,2,3 — «Загальні вправи для підтримки форми».   Посилання 

Театральна студія "Овація"

Керівник: Дзюба Тетяна Костянтинівна

  1. Завдання 1 для груп 1,2 — Ознайомлення з драмою-фієрією «Лісова пісня» Лесі Українки. Прочитати. Посилання

  2. Завдання 2 для груп 1,2 — «Дикція -основа чіткості мовлення».   Посилання  
  3. Завдання для груп 1,2 — Зворотній зв’язок: записати відео зі скоромовкою: Ґава ґаву запитала – Ти на ґанок не літала? Не літала я на ґанок, Та й проґавила сніданок.

  4. Завдання для груп 1,2 — «Паузи у мовленнi. Логiчнi паузи».   Посилання  
  5. Завдання для груп 1,2 — Самостійне ознайомлення з сценарiєм драми -фієрії «Лісова пісня» Лесі Українки.
  6.  Завдання для груп 1,2 — Запис відеозаняття. Завдання на розвиток уяви та фантазії. Продовжити розповідь з правильною розстановкою логічних пауз: «Жив, був Мопс…». Переглянути онлайн майстер-клас доктора мистецтвознавства Ужгородського інституту культури Ганни Весиловської з історії театру — «Український театр — від кози до постдрами». Враженнями поділитися на заняттях після карантину.
  7. Завдання — Продовжуємо вивчати характер персонажів за драмою -феєрією «Лісова пісня» Лесі Українки.

  Частина 1  Посилання  
  Частина 2  Посилання  

8. Завдання — А ви були в театрі? Віртуальна екскурсія до театру.  Посилання  

9. Завдання — Зараз під час карантину, вчителі просять вас записати відео — зворотній зв’язок виконаного завдання. Але багато, хто з вас бояться цього робити. Тема — «Страх публічних виступів»  Посилання 


10. Завдання — Акторське мистецтво. Система Станіславського. Як стати актором?

Посилання 1  
Посилання 2  
Посилання 3  

11. Завдання — Постановка голосу.  Посилання  

12. Завдання для груп 1,2 — Словесна імпровізація.  Посилання1     Посилання2 


13. Завдання — Інформаційні матеріали до 130-річчя від дня народження Леся Курбаса:
Посилання 1  
Посилання 2  
Посилання 3 


14. Завдання — Знайомство з сучасними акторами українського театру та кіно. 10 кращих українських фільмів 2019 року. Перегляд фільму за мотивами Івана Франка «Захар Беркут» режисерів Ахтема Сеітаблаєва та Джона Вінна.
Посилання 1 
Посилання 2 
Посилання 3


15. Завдання — «Професiйна постановка дихання та голосу».
Посилання 1 
Посилання 2 

16. Завдання — «Перегляд монологу з поеми «Одержима» Лесі Українки».  Посилання  

17. Завдання — «Ознайомитися з уривком з поеми «Одержима» Лесі Українки».  Посилання 


18. Завдання — Ознайомитися з статтею «Зарождения українського театру».   Посилання  

19. Завдання — Ознойомитися з статтею «Творчість Івана Франка в області драматургії».   Посилання  

20. Завдання — «Театр ім.Франка у Києві».     Посилання 


21. Завдання — «Костюм у контексті українського театру».    Посилання  

22. Завдання — «Грим»   Посилання   

23. Завдання — «Театральна вікторина»   Посилання  

Студія моделингу та фотографії “Angel”

Керівник: Васильєва Анжеліка Миколаївна

    1. Завдання для груп 1,4 — «Правила красивої ходи».  Посилання 
    2. Завдання для груп 1,4 — «Модельний бізнес: міфи і реальність».   Посилання 
    3. Завдання для груп 1,4 — «Правила фотопозування».  Посилання  
    4. Завдання для груп 2,3 — «10 правил зйомки рекламного ролика».  Посилання 
    5. Завдання для груп 2,3 — «Видеозйомка. Досягнення хорошого звуку та світла».   Посилання

    6. Завдання для груп 1,4 — «Макіяж для початківців».   Посилання 
    7. Завдання для груп 1 — «Грим».   Посилання   
    8. Завдання для груп 4 — «Грим».   Посилання 
    9. Матеріал для ознайомлення для груп 1,4 — «Неймовірний грим».  Посилання 
    10. Завдання для груп 2,3 — «Головне правило детальної фотографії».   Посилання 

    11. Завдання для груп 1,4 — «Домашне тренування».   Посилання  
    12. Завдання для груп 1,4 — «Правила фотопозування. Помилки».  Посилання  
    13. Завдання для груп 2,3 — «Фоторепортаж».   Посилання 

    14. Завдання для груп 1,4 — «Сережки китиці з атласних стрічок».   Посилання  
    15. Завдання для груп 2,3 — «Робота з експозицією при фотозйомці».  Посилання  

    16. Завдання для груп 1,2,3,4 — «Лайфхакі для фотозйомки».  Посилання  
    17. Завдання для груп 1,4 — «Виготовлення аксесуарів з джинсової тканини. Виготовлення квітів».  Посилання  
    18. Завдання для груп 2,3 — «Фотозйомка. Налаштування балансу білого».  Посилання 

    19. Завдання для груп 1,2,3,4 — «Типові помилки у фотозйомці».  Посилання  
    20. Завдання для гр 2,3 — «Природне і штучне освітлення при фотозйомці».  Посилання  
    21. Завдання для груп 1,4 — «Прикраси з джинсової тканини» (на вибір).  Посилання 

    22. Завдання для груп 1,4 — «Квіти з фоамірану»(згадати правила техніки безпеки)  Посилання   
    23. Завдання для груп 2,3 — «Композиція в фотографії».  Посилання 

    24. Завдання для груп 1,4 —
      «Вправи з акторської майстерності».
      Посилання 1 
      Посилання 2 
      Посилання 3 
    25.  Завдання для груп 1,4 — «Загальні вправи для підтримки форми».   Посилання 
    26. Завдання для груп 2,3 — «Фотозйомка швидкорухомих об’єктів».  Посилання

    27. Завдання для груп 2,3 — «Основи портретної фотозйомки».   Посилання  
    28. Завдання для груп 1,4 — «Трендова весна та літо 2020 року. Три пари оригінальних сережок».   Посилання  


    29. Завдання для груп 2,3 — «Фотозйомка різних сюжетів».  Посилання  
    30. Завдання для груп 1,2,3,4 — «Як домогтися емоцій в портреті»  Посилання 1    Посилання 2 
    31. Завдання для груп 1,4 — «Оригінальні дизайнерські прикраси своїми руками».(на вибір)  Посилання 1     Посилання 2  

    32. Завдання для груп 1,4 — «Оригінальні прикраси з фторинної сировини».   Посилання  
    33. Завдання для груп 2,3 — «Вечірня і нічна фотозйомка».   Посилання  

Хореографічний колектив "Іскорки"

Керівник: Бутікова Світлана Іванівна

1.  Завдання 1 — Пізнавальний матеріал для танцюристів.   Посилання 

2.  Завдання 2 — Пізнавальний матеріал для танцюристів.   Посилання


3.  Завдання 3 — Ознайомлення з народним українським костюмом.   Посилання  

4. Завдання 4 — Історія Українського народного костюму.     Посилання  

5. Завдання 5 — Знайомтесь, геній українського танцю, автор і постановщик, народний артист — Павло Вірський.  Посилання  

6. Завдання 6 — Продовжуємо знайомство з ансамблем танцю Павла Вірського.  Посилання 


7. Завдання 7 — «Дитяча хореографія, відкрите заняття»».   Посилання  

8. Завдання 8  — Відкрите заняття (середня група)   Посилання 


9. Завдання для середньої групи — «Класичний станок».   Посилання  

10. Завдання для молодшої групи — «Виконуємо руханки».  Посилання1    Посилання2


11. Завдання для молодшої групи — Продовжуємо виконувати руханки  Посилання  

12. Завдання для середньої групи — Класичний станок, складний варіант.  Посилання  

Творчий колектив "СВІТ РУКОДІЛЛЯ"

Керівник: Костів Катерина Миколаївна

  1. Завдання для груп 1,2,3 — «Виготовлення Великодніх сувенірів.»   Посилання 
  2. Завдання для групи 4 — «Виготовлення народної ляльки».   Посилання

  3. Завдання для груп 1,2,3,4 — «Основа для великоднього яйця»  Посилання 
  4. Завдання для груп 1,2,3,4 — «Виготовлення Великодніх сувенірів.»  Посилання  
  5. Завдання для груп 1,2,3,4 — «Виготовлення народної ляльки».  Посилання

  6. Завдання для груп 1,2,3,4 — «Паперова лялька мотанка».  Посилання  
  7.  Завдання для груп 1,2,3 — «Пасхальне яйце з шпагату».  Посилання  
  8. Завдання для групи 4 — «Курча на Великдень своїми руками».  Посилання 

  9. Завдання для 1,2,3 групи — «Народна лялька- оберіг » Дзвіночок»».  Посилання  
  10. Завдання для 1,2,3 групи — «Пасхальний віночок».  Посилання  
  11. Завдання для груп 1,2,3,4 — Пасхальний декор своїми руками.  Посилання 

  12. Завдання для 4 групи — Пасхальний декор своїми руками.  Посилання  
  13. Завдання для груп 123 —

Курочка своїми руками.  Посилання  
Курочка без шиття.  Посилання  
Пасхальний зайчика .  Посилання 


14. Завдання для 4 групи — «Тварини з паперу своїми руками».   Посилання1     Посилання2          

15.Завдання для груп 1,2,3 — «Квіти з тканини своїми руками».  Посилання 


16. Завдання для 4 групи — «Цікаві вироби своими руками».   Посилання  

17. Завдання для груп 1,2,3 —  «Квіти з тканини своїми руками».   Посилання 


18. Завдання для 4 групи — «Цікаві вироби своими руками».   Посилання  

19. Завдання для груп 1,2,3 — «Китиці з різних матеріалів своїми руками».
Посилання 1 
Посилання 2 
Посилання 3 
Посилання 4 

Творчий колектив "Сувенір"

Керівник: Фурдіяка Тетяна Володимирівна

  1. Завдання для груп 1-5 — «Підготовка до Великодня».  Посилання 
  2. Практичне завдання для груп 1,4,5 -«Ліплення їжі».  Посилання 
  3. Практичне завдання для груп 2,3 — «Ліплення великодніх сувенірів».  Посилання 

  4. Завдання: Пізнавальний матеріал для 2, 3 групи «Пластилінова анімація». Групи 1, 4, 5 — ознайомлення з допомогою батьків.

 Посилання1  
 Посилання2  
 Посилання3  
 Посилання4  
 Посилання5 

  1. Практичне завдання для груп 1-5 — «Ліплення з пластиліну»       Посилання1                Посилання2 
  2. Практичне завдання для груп 1-5 — «Ліплення мультиплікаційних героїв» на вибір      Посилання1  Посилання2  Посилання3  Посилання4

  3. Завдання для груп 1-5 — «Виготовлення гілки верби».  Посилання  
  4. Пізнавальний матеріал для груп 1-5 — «Традиційний декор яєць на Великдень.»

Посилання 1  
Посилання 2  
Посилання 3  

5. Практичне завдання для вихованців колективу —  «Декупаж. Декор великодніх яєць»
Посилання 1  
Посилання 2 


6. Завдання для вихованців колективу (на вибір) «Великодні сувеніри».  Посилання 


7. Завдання — Пізнавальна інформація «Фігурки з серветок» частина 1  Посилання  

8. Завдання — Тренувальні вправи для вихованців «Оформлюємо подарунок: фігурки з рушників»   Посилання 


9. Пізнавальний матеріал для вихованців — «Папье маше у Мексиці»   Посилання  

10. Завдання для вихованців колективу —  «Виготовлення фігурки кота».  Посилання  

11. Рецепт виготовлення маси папье маше.   Посилання 

Вокальний колектив "Веселка"

Керівник: Голуб Галина Михайлівна

  1. Завдання для групи 1 — «Відпрацювання дикції та голосоведення».  Посилання  
  2. Завдання для групи 2 — «Робота над дикцією у піснях».   Посилання  
  3. Завдання для солістів — «Артикуляція»  Посилання 

  4. Завдання для групи 1 — «Розвиток голосоведення». Співанки: Посилання1  Посилання2
  5. Завдання для групи 2 — «Розвиток голосоведення, артикуляції, дихання».    1. Співанки, вправи: Посилання. 2. Вчити пісню «Дети всей земли», яка є у відео-уроці.  Другі голоси – вчать другу (нижчу) партію, перші голоси – вчать першу (вищу) партію.
  6. Завдання для солістів — «Розвиток голосоведення. Дикція. Артикуляція». Посилання1 Посилання2    Посилання3

Творчий колектив "Бісероплетіння"

Керівник: Мігульова Анна Володимирівна

  1. Завдання для групи 1 (м.Цукурине) — «Виготовлення сувеніру «Будиночок» в техніці паралельного плетіння».  Посилання  
  2. Завдання для групи 2 — «Виготовлення пасхальних сувенірів. Виготовлення курча з бісеру».  Посилання  
  3. Завдання для групи 3 — «Виготовлення пасхальних яєць».   Посилання 
  4. Завдання для групи 4 — «Плетіння браслету «Кільця»».   Посилання  
  5. Обдарована дитина — Кожушко Єгор. Тема: Удосконалення техніки «Квадратного плетіння».  Посилання

  6. Завдання для групи 2 — «Удосконалення техніки «Квадратного плетіння».   Посилання  
  7. Завдання для групи 1 — «Плетіння іграшок в техніці паралельного плетіння».  Посилання  
  8. Завдання для групи 3 — «Удосконалення «Ялинкової» техніки плетіння».  Посилання 
  9. Завдання для групи 4 — «Плетіння іграшок в техніці паралельного плетіння».  Посилання  
  10. Обдарована дитина на індивідуальному навчанні. Кожушко Єгор. Тема: «Виготовлення пасхальних сувенірів. Плетіння пасхального яйця»   Посилання  

Творчий колектив "Оригамі"

Керівник: Бережна Раїса Леонидівна

  1. Завдання для гр 1 — Модульне оригамі.  Посилання 
  2. Завдання для гр 2 — Вітальні листівки.  Посилання 
  3. Завдання для гр 3 — Виготовлення виробів «Метелик».   Посилання 
  4. Завдання для гр 3 — Виготовлення виробів «Квітка тюльпан».   Посилання 
  5. Завдання для гр 4 — Виготовлення виробів «Голуб».  Посилання

  6. Завдання для гр 1 — Виготовлення композицій у техниці квілінга.   Посилання  
  7. Завдання для гр 2 — Виготовлення композицій у вільній техниці.   Посилання  
  8. Завдання для гр 3 — Викладання моделей звірів.   Посилання  
  9. Завдання для гр 4 — Корисні речі в оригамі. Конверт.   Посилання 

  10. Завдання для гр 1 — Дикоративне оригамі. Квіти в техниці модульноє оригамі.  Посилання   
  11. Завдання для гр 2  — Тема: «У зоопарку».  Посилання1  Посилання2  Посилання3
  12. Завдання для гр 3 — Виготовлення листівок.  Посилання  
  13. Завдання для гр 4 — Корисні речі в оригамі. Олівець пенал.  Посилання

  14. Завдання для гр 1 — «Паперові фантазії» Техніка квілінг оригамі. Самостійний пошук в інтернеті.
  15. Завдання для гр 2 — «Складання моделей звірів». Техніка оригамі.   Посилання1    Посилання2 
  16. Завдання для гр 3 — «Виготовлення композицій». (пейзаж або квіти) Самостійний пошук в інтернеті.
  17. Завдання для гр 4 — «Конструювання за власним задумом». Телебачення канал «Піксель» передача «Веселі саморобки» з 11:00 до 12:00 щодня.

  18. Завдання для групи 1 — «Національні традиції в конструюванні у різних техніках.» Предмети бита. Пошук в інтернеті.
  19. Завдання для групи 2 — «Складання моделей птахів в техниці оригамі» (півень, курча та інші) Пошук в інтернеті.
  20. Завдання для групи 3 — «Виготовлення пано та інше». Нескладна картина у вільній техниці. Пейзаж, квіти та інше. Пошук в інтернеті.
  21. Завдання для групи 4 — «Конструювання за власним задумом». Телебачення канал «Піксель» передача «Веселі саморобки» орієнтовно о 11:00 годині щодня.

  22. Завдання для групи 1 — «Паперові фантазії» Робота на вибір дітей.
  23. Завдання для групи 2 — «Виготовлення власних виробів». Техніка на вибір. Пошук в інтернеті.
  24. Завдання для групи 3 — «Веселі саморобки». Виготовлення виробів на вибір дітей. Пошук в інтернеті.
  25. Завдання для групи 4 — «Конструювання за власним задумом». Телебачення канал «Піксель» передача «Веселі саморобки» орієнтовно о 11:00 годині щодня.

  26. Завдання для групи 1 — «Паперові фантазії» (картини, вироби) Техніка на вибір дітей. Пошук в інтернеті.
  27. Завдання для групи 2 — «Виготовлення веселих виробів». Телебачення канал «Піксель» передача «Веселі саморобки» орієнтовно о 11:00 годині щодня.
  28. Завдання для групи 3 — «Техніка оригамі». Вироби на вибір дітей. Пошук в інтернеті.
  29. Завдання для групи 4 — «Конструювання на визначену тему або за власним задумом». Листівка трансформер. Пошук в інтернеті.
  30. Завдання для групи 1 — «Робота в техниці оригамі». Виготовлення кусудам на вибір дітей. Пошук в інтернеті.
  31. Завдання для групи 2 — «Робота в техниці оригамі». Виготовлення блокнотів на вибір дітей. Пошук в інтернеті.
  32. Завдання для групи 3 — «Робота в техниці оригамі». Виготовлення вазочок на вибір дітей. Пошук в інтернеті.
  33. Завдання для групи 4 — «Паперові іграшки». Виготовлення на вибір дітей. Пошук в інтернеті.

  34. Завдання для групи 1 — «Виготовлення за власним задумом». Техніка на вибір. Пошук в інтернеті.
  35. Завдання для груп 2, 3 — «Виготовлення моделей на основі базових схем». Пошук в інтернеті.
  36. Завдання для групи 4 — «Виготовлення виробів». Техніка паперова пластика. Телебачення канал «Піксель» передача «Веселі саморобки» орієнтовно о 11:00 годині щодня.