STEАM-освіта – це нагальна потреба сучасного суспільства. У всьому світі спостерігається дефіцит фахівців з технічних напрямків, попит на них росте набагато швидше, ніж на інші спеціальності, саме тому, у відповідь на виклики часу, такий тип освіти виходить на перший план.
22.02.2022 року на базі ЦТДЮ м.Селидове відбулося засідання методичного клубу керівників гуртків позашкільних закладів освіти Селидівської міської ради: «Інтеграція STEАM-освіти в систему позашкільного простору» з метою формування та розвитку професійної компетентності, фахової ерудованості керівників гуртків позашкільної освіти щодо впровадження STEAM-технологій в освітній процес, стимулювання потреби у безперервному підвищенні кваліфікації
На засіданні були присутні педагоги-позашкільники ЦТДЮ м.Селидове та БДЮТ м.Українськ. На початку заходу учасники отримали спец-бейджики з логотипом «STEАM».
Зі вступним словом виступила директор комунальної установи Селидівського ЦПРПП — Панасенко Валентина Василівна. У виступі було зазначено, що STEM-освіта — це тренд національної освіти в Україні у рамках Нової Української Школи.
Ведуча методичного клубу, методист з навчальної роботи ЦТДЮ м.Селидове, Олена Мандриченко, за допомогою медіа презентації, ознайомила педагогів з основними поняттями, які стосуються STEАM-освіти в позашкіллі. В процесі обговорення присутні залучалися до обговорення щодо впровадження STEАM-прийомів окремо за кожним напрямком творчої діяльності гуртка. Члени методичного клубу з задоволенням проявили свої творчі, технічно-інженерні та математичні здібності в створенні об’ємної моделі-емблеми «STEАM» з запропонованого матеріалу.
На практичному модулі присутні змогли за допомогою простих завдань, досліджень з’ясувати взаємозв’язок різних напрямків в єдине ціле та практичне застосування отриманих знань, навиків в повсякденному житті.
sdr cof
Наприкінці присутні залучилися до створення STEАM-КВІТКИ з побажаннями або переживаннями щодо впровадження інновацій (поєднання різних форм пелюсток в одне ціле, гармонійне, красиве, але з додержанням природної будови квітки — порівняння зі STEАM-освітою.
sdr sdr cof cof
У висновках про проведення засідання методичного клубу, було зазначено, що STEАM-освіта здатна стати тим фактором, що значно підвищить якість позашкільної освіти в аспекті підготовлення майбутніх фахівців. Навчання — від практики до теорії: робити своїми руками, бачити результати роботи, вдосконалювати свої ідеї, будь які уміння і навички – все це є у позашкільних закладах освіти і все це має реалізувати STEАM-освіта.
Мета заходу була досягнена! Педагоги вмотивовані на активне впровадження STEАM-освіти в позашкільний освітній простір!